lunes, 28 de noviembre de 2011

Asteburu libreaa !!

Kaizo agun on denioi zer egingo duzue asteburu libre onetan nik portugalera juango naiiz aberr zer egingo duzue kontatu8 niri pixka bat haha bueno agur muxuakk

No hay comentarios:

Publicar un comentario